Va! Visita d’aprenentatge a l’escola Teresa Altet

Emmarcat en el treball sobre avaluació que s’està fent des de la Xarxa XIEP,  l’escola Teresa Altet  acull el dijous 1 de març una vintena de mestres del Vallès Occidental per poder seguir en directe dins les aules i comentar posteriorment amb l’equip de mestres la seva experiència en la posada en pràctica de l’autoavaluació dels alumnes amb una proposta innovadora on els propis alumnes elaboren els seus informes del segon trimestre per les famílies, des de Ei 5 anys fins a 6è.

Una aposta cap a un lideratge de l’alumnat en els seus processos d’aprenentatge, on se’ls demana i acompanya perquè reflexionin argumentadament i seguint una pauta siguin capaços d’elaborar un informe que pugui traspassar aquesta informació a les famílies que també es veuen implicades oferint una reflexió escrita en resposta als seus fills/es.

Tant l’acció a les aules com el posterior debat ha estat valorat molt positivament tant per als i les mestres visitants, com per al centre amfitrió que d’aquest intercanvi també n’extreu opinions i dades per millorar les seves estratègies de millora en el treball competencial de l’avaluació.