Projecte comú escola EDRA – Instituts de Rubí

Aquest curs, l’escola d’art EDRA ha proposat un projecte artístic i col·lectiu amb alumnat del centre i amb els instituts de secundària de Rubí amb la voluntat de promoure el treball cooperatiu des del compromís personal. La proposta versa sobre la situació del Sàhara Occidental, enfocada principalment en posar en valor el context que s’hi viu i fer visible l’estancament del conflicte.
El Celler esdevindrà un ampli espai de reflexió on s’organitzaran diferents activitats en el marc de la cultura per la pau, coincidint amb la trobada de “Ciutats defensores”.
Els centres educatius, podeu fer una visita guiada enguany  sobre la situació dels refugiats del Sàhara Occidental al Celler del 31 de març al 5 d’abril, tots els dimarts de 10 a 11,30h i de 12h a 13,30h fent inscripció prèvia a info@artedra.net.
Si us cal més informació no dubteu en contactar amb l’escola EDRA