Jornada Pedagògica Joan Brossa

Amb motiu de la commemoració de lAny Brossa el Departament d’Educació organitza la Jornada Pedagògica Joan Brossa.

http://cultura.gencat.cat/ca/temes/commemoracions/2019/anybrossa/inici/

Es tracta duna jornada oberta al professorat de primària i secundària (especialment, però no exclusiva, de llengua catalana i literatura) que vulgui participarhi com a assistent o presentant alguna activitat o experiència ja feta o que es prepari per a locasió (representació, lectura, concert, recital, blog, web, activitat plàstica, audiovisual, unitat didàctica, etc.), tant des de làmbit de la llengua i la literatura com des duna perspectiva interdisciplinària.

Lobra de Brossa es caracteritza per la llibertat creativa, lexperimentació formal i el trencament de fronteres entre els gèneres literaris i les disciplines artístiques. Ell mateix es considerava, per sobre de tot, un poeta, creador de poesia visual i de nombrosos poemesobjecte, però també de poesia escrita i escènica. En aquesta direcció, lobjectiu principal de la Jornada és que, al llarg de lacte, els centres educatius presentin activitats o experiències de creació pròpia al voltant de la figura i lobra brossianes, especialment, tot i que no exclusiva, aquelles que facin incidència en l’obra poètica i teatral de lautor, i la seva aportació a les lletres catalanes.

La Jornada, que se celebrarà a la Fundació Brossa, constarà duna ponència marc a càrrec de Glòria Bordons, màxima especialista en la figura i lobra de Brossa, i la presentació dexperiències de centres i de materials elaborats per a la commemoració. Per acabar, hi haurà una visita a l’exposició, Joan Brossa i la poesia experimental, a les mateixes instal·lacions en què es realitza aquest acte.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>