Les relacions famílies-escola en temps incerts

Aquests dimarts  dia 7 de setembre hem pogut escoltar, en format virtual, la conferència inaugural: Les relacions famílies-escola en temps incerts a càrrec d’Anna Ramis . A continuació trobareu la sinopsi de la conferència i la presentació que l’acompanya:

Les persones acostumem a donar valor al que vivim quotidianament quan ja no ho tenim. Per això la pandèmia ens ha fet adonar a mestres i famílies que hi ha valors de les relacions que són vitals i necessaris per poder seguir educant. Quan sembla que el temps pandèmic està revelant-se com un forma potent de fer-nos veure que hem de rescatar el més essencial de les relacions humanes, és quan ens adonem que el vincle entre famílies i docents cal establir-lo i mantenir-lo com sigui. Estem en temps pandèmics? post-pandèmics? Estem en temps incerts!

La reflexió que us convidem a fer a partir d’aquesta xerrada és sobre quin estil de relacions entre famílies i escola ens calen per afrontar la incertesa que ens envolta i que sembla que no s’ha d’acabar. La fortalesa per seguir educant la trobem en el “nosaltres” (els qui eduquem), però sobretot, en ells: els infants, nens i adolescents que són la responsabilitat més certa que tenim.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *