Tastet de Ciència

logoftc_petit

La Fira és un espai de divulgació científica escolar on els centres educatius de Serveis Territorials de Tarragona exposen a la ciutadania els seus treballs científics per tal de fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació científica, matemàtica i tecnològica.

Objectius

Divulgar, per part d’alumnat i professorat, experiències de referència científiques, matemàtiques i tecnològiques.
Fomentar la competència comunicativa de l’alumnat dels centres educatius basada en el coneixement de les ciències.
Despertar vocacions científiques en l’alumnat d’educació obligatòria i postobligatòria que facilitin una orientació professional.

Qui pot participar?

Alumnes i docents dels centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona, divulgadors científics d’entitats i/o institucions que s’adeqüin als objectius de la Fira.

A qui s’adreça?

La Fira està oberta a tota la ciutadania, alumnat i professorat de tots els nivells educatius i famílies.

Quan i on es fa?

VI Fira Tastet de Ciència: dissabte 11 de maig 2019.

De 16:00 a 16:30 muntatge de taules, experiments i ambients.
De 16:30 a 19:30 VI Fira Tastet de Ciència, plaça de l’Univers – Fira Centre Comercial – Reus.
De 19:30 a 20:00 Cloenda.

Fira Tastet de Ciència

Espai on trobaràs articles referents a les experiències de referència presentades a la Fira Tastet de Ciència.

Anima’t a publicar imatges i/o vídeos de les experiències del teu centre!

Per a fer-ho, pots seguir aquests passos. Fes-ho amb la categoria Fira Tastet de Ciència.