Fira Tastet de Ciència

La Fira és un espai de divulgació científica escolar on els centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona exposen al públic els seus treballs científics per tal de fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació científica, matemàtica i tecnològica.

Objectius

Divulgar, per part d’alumnat i professorat, experiències de referència científiques, matemàtiques i tecnològiques.

Fomentar la competència comunicativa de l’alumnat dels centres educatius basada en el coneixement de les ciències.
Despertar vocacions científiques en l’alumnat d’educació obligatòria i postobligatòria que facilitin una orientació professional.

Qui pot participar?

Alumnes i docents dels centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona, divulgadors científics d’entitats i/o institucions que s’adeqüin als objectius de la Fira.

A qui s’adreça?

La Fira està oberta a tota la ciutadania, alumnat i professorat de tots els nivells educatius i famílies.

Quan i on es fa?

VI Fira Tastet de Ciència: dissabte 25 d’abril de 2020.

De 16:00 a 16:30 h – Muntatge de taules, experiments i ambients.
De 16:30 a 19:30 h – Exposició i presentació d’experiències des de l’estand de cada centre educatiu. Plaça de l’Univers – Fira Centre Comercial – Reus.
De 19:30 a 20:00 h – Cloenda.

Fira Tastet de Ciència

Espai on trobaràs articles referents a les experiències de referència presentades a la Fira Tastet de Ciència.

Anima’t a publicar imatges i/o vídeos de les experiències del teu centre!

Per a fer-ho, pots seguir aquests passos. Fes-ho amb la categoria Fira Tastet de Ciència.