Jocs Florals

jocsflorals

Potenciar i estimular l’expressió i producció escrita, així com fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país dels nois i les noies d’educació primària i secundària.

A qui s’adrecen?

Als centres d’educació primària i d’educació secundària obligatòria.

Bases dels VI Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els Jocs Florals Escolars de Catalunya i en determina les bases de cada edició.

simbol-ticBases dels VI Jocs Florals de Catalunya 2018 – 2019.

Quines són les categories dels VI Jocs Florals 2018 – 2019?

A. Alumnat del cicle inicial d’educació primària
B. Alumnat del cicle mitjà d’educació primària
C. Alumnat del cicle superior d’educació primària
D. Alumnat d’educació especial d’educació primària
E. Alumnat d’educació especial d’educació secundària obligatòria
F. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria
G. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria
H. Conte audiovisual i il·lustrat per a tots els alumnes de primària. Bases específiques categoria H: Conte audiovisual il·lustrat

cropped-bloc_contesaudiovisuals Blog de l’àrea TAC
Suport a la categoria H
Documentació de centre que cal lliurar

Cal enviar, per correu al CRP, e3990102@xtec.cat, la següent documentació:

Fins quan i on es pot presentar la documentació?

Cal lliurar el document i els treballs al CRP del Baix Camp, al correu e3990102@xtec.cat, abans del 24 d’abril de 2019.

Consideracions a tenir en compte

El dissabte 18 de maig de 2019 se celebrarà, al teatre del CET, la final territorial on es faran públics els classificats per a la Final de Catalunya.
L’acte de proclamació i lliurament dels guardons dels VI Jocs Florals Esoclars de Catalunya es farà el dissabte, 15 de juny de 2019, a l’INEFC, Barcelona.

Podeu consultar la pàgina de l’xtec dels VI Jocs Florals. Hi trobareu el blog Conte audiovisual il·lustrat on podeu trobar una proposta per treballar el conte audiovisual com a projecte de treball interdisciplinari, així com un llistat de recursos d’àudio i vídeo que es pot utilitzar per a l’elaboració del conte audiovisual. A l’apartat de Destacats hi trobareu les Bases i l’enllaç a “Una mà de contes”. També hi podreu trobar les dates d’emissió a TV3 dels diferents contes audiovisuals il·lustrats guanyadors.

Podeu consultar la pàgina de l’xtec dels Jocs Florals. Hi trobareu tot allò referent a les anteriors edicions; així com materials i recursos.