Certamen Lectura en Veu Alta

El Certamen Nacional Infantil i Juvenil de Lectura en Veu Alta és una iniciativa de la Fundació Enciclopèdia Catalana, l’entitat cultural que encapçala el Grup format per diferents empreses editorials, l’objectiu de les quals és promocionar la llengua i la cultura catalanes especialment mitjançant l’edició d’enciclopèdies, llibres de consulta, diccionaris, llibres infantils i juvenils, llibres de text i obres de literatura catalana i universal.

La inscripció al XX Certamen de lectura escolar, curs 2023-2024, estarà oberta del 2 al 31 d’octubre.  (Inscripcions tancades)

Cada centre escolar pot participar en el Certamen amb un alumne per categoria (en la categoria de Tropa de Corsaris, 3r i 4t d’ESO, ha de ser grups de tres alumnes). Recomanem seleccionar també un altre alumne de reserva per a cada categoria, per si el titular escollit no es pogués presentar en la data prevista per al quart de final.

Podeu consultar les bases d’aquesta edició a la web del Certamen.

Calendari

El CLVA es durà a terme a la Sala Emili Argilaga del Centre de Lectura de Reus els dies: 4,5,6,7,8 i 11 de març de 2024.

Calendari semifinals

Fases del Certamen

Les informacions de les fases, el lloc i la data de realització de les mateixes s’informaran al llarg d’aquest trimestre.

Altres informacions

La web del Certamen inclou, a l’apartat de FAQS,  respostes per resoldre aquells dubtes que tingueu com a centre participant.

Lectures de la XXª edició del Certamen de Lectura en Veu Alta

CALENDARI d’esdeveniments