Presentació Metavers | 9a Fira Tastet de Ciència

Ens plau convidar-vos a la presentació virtual de l’espai 9FTC, l’edició al metavers de la Fira Tastet de Ciència. La plataforma que allotja la 9FTC és spatial.io, gràcies a la col·laboració de la Fundació Reddis. L’acte tindrà lloc el  dijous, 8 de juny, a les 11.00 h. La presentació durarà 10 minuts i després els alumnes podran visitar amb el seu avatar cadascuna de les tres sales de la 9FTC.

Spatial és una plataforma per fer trobades, reunions i altres esdeveniments de forma virtual. Es pot visitar de forma anònima o creant un compte gratuït. Si els vostres alumnes creen un compte, podran personalitzar-se l’avatar.

Donat que l’aforament de l’espai és limitat a 500 usuaris simultanis, us preguem que us inscriviu mitjançant aquest breu formulari.