Fira Tastet de Ciència

La Fira és un espai de divulgació científica escolar on els centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona exposen al públic els seus treballs científics per tal de fomentar la curiositat i la inquietud per la investigació científica, matemàtica i tecnològica.

Objectius

Divulgar, per part d’alumnat i professorat, experiències de referència científiques, matemàtiques i tecnològiques.

Fomentar la competència comunicativa de l’alumnat dels centres educatius basada en el coneixement de les ciències.
Despertar vocacions científiques en l’alumnat d’educació obligatòria i post-obligatòria que facilitin una orientació professional.

Qui pot participar?

Alumnes i docents dels centres educatius dels Serveis Territorials de Tarragona, divulgadors científics d’entitats i/o institucions que s’adeqüin als objectius de la Fira.

A qui s’adreça?

La Fira està oberta a tota la ciutadania, alumnat i professorat de tots els nivells educatius i famílies.

Quan i on es fa?

X Fira Tastet de Ciència: el 27 d’abril de 2024.

Accés a les bases i la inscripció

Organitza

Col·labora