Mostra de Teatre

logo_principalActivitat educativa gestionada per la Comissió Organitzadora constituïda per professionals del CRP i docents dels centres educatius de la comarca, organitzada pel Centre de Recursos Pedagògics Baix Camp,  i subvencionada per la Diputació de Tarragona amb el suport d’altres entitats i institucions.

La participació a la Mostra de Teatre de Reus-Baix Camp està regulada pels Estatuts de la Mostra i per les Bases redactades en cada edició de la mateixa; aquestes s’aproven en Assemblea, convocada a meitats del primer trimestre de cada curs escolar. En aquesta estan convidats tots els representants de teatre dels centres d’educació infantil, primària i especial de la comarca del Baix Camp.

La Mostra mobilitza un gran nombre de centres educatius, alumnat i docents de tota la comarca del Baix Camp per tal:

• d’afavorir l’intercanvi d’experiències escolars.
  • dinamitzar la projecció del currículum escolar.
  • estimular i aprofundir en les competències comunicatives, socials i expressives que es treballen en totes les aules dels nostres centres educatius.
XLII Mostra de Teatre 2024

Per posar-vos en contacte amb la Mostra adreceu-vos a mostradeteatre@gmail.com