Aquest dissabte, 10a Fira Tastet de Ciència

La 10a Fira Tastet de Ciència arriba a Reus aquest dissabte, 27 d’abril, de 18.00 a 20.00 h. De forma extraordinària i en previsió de pluges, se celebrarà a la segona planta del centre comercial La Fira.

Hi trobareu:
🧪 Les experiències científiques d’una vintena de centres educatius de la demarcació.
🧬 Tallers del Repte experimenta de la Fundació URV per a mestres i alumnes.
🤖 Tallers de l’Institut Català de l’energia i de Reus Energia sobre energia, mobilitat i sostenibilitat.

Trobareu més informació en aquest enllaç.

També la podeu seguir en streaming des d’aquest altre enllaç.

La fira Tastet de Ciència compta amb la col·laboració de La Fira Centre Comercial, la Fundació Reddis, l’Ajuntament de Reus a través del Pla Educatiu d’Entorn, la fundació URV i Opitec, als quals agraïm un any més la seva predisposició i esforç per ajudar-nos a fer possible aquest projecte de divulgació científica escolar.

Us la perdreu?