#joemquedoacasa

A banda de consultar la web nodes del vostre centre educatiu, també us oferim aquests recursos en línia de suport a la docència a casa:

• mSchools Toolbox és un recull d’aplicacions educatives validades i comprovades que s’adrecen a escoles, docents, famílies i alumnes.
  • Orientacions per als centres educatius sobre activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus.
  • Teach against Coronavirus. Repositori de recursos i aplicacions pel treball en equip (alumnes, famílies i docents). Etiquetats per utilitat.
  • Code.org és una web que, de forma molt intuïtiva, permet iniciar-te en el món de la programació. Amb activitats i cursos per nivells.
  • Khan Academy. Centenars de cursos multimèdia agrupats per matèries i classificats per temàtiques. També en castellà.
  • Matemáticas para recién llegados. El professor Arturo Quirantes ha creat aquest curs d’introducció a les matemàtiques que pot ser força útil a alumnes de BAT. Us recomanem que també visiteu el seu blog de divulgació científica.
  • Matemàtiques a casa. Propostes del Centre d’Aprenentatge Científico-matemàtic. El CentMat és una oferta educativa complementària de la Direcció General d’Innovació i Comunitat Educativa del Govern Balear, impulsada en els seus orígens des de la Societat Balear de Matemàtiques SBM-XEIX.
  • Innovamat. Recursos didàctics de ciència i matemàtiques, en obert per les famílies.
  • Ens quedem a casa. Recursos en línia i en obert per a tots els cursos d’Educació Infantil i Primària, d’Editorial Teide.
  • La canalla es queda a casa. Web elaborat pels alumnes del grau d’Educació Infantil de la URV amb recursos de tota mena per aquesta etapa educativa.
  • La història a casa. Píndoles d’història de la revista Sàpiens en obert, classificades per època i tema.
  • Cap infant sense Sant Jordi. Activitats per fomentar el gust per la lectura, elaborat pels alumnes de 4t del grau d’Educació Primària del Campus Terres de l’Ebre de la URV.
  • CK-12. Una altra acadèmia en línia amb desenes de cursos, tutorials i material multimèdia. Centrada sobretot en les matemàtiques i les ciències.
  • #ciència_confinada. Web de recursos del CESIRE amb un recull de propostes didàctiques i recursos per a docents. Estan organitzats en base a diversos espais de la llar i les activitats que habitualment s’hi realitzen, i hi ha una indicació de les etapes a les que s’adequa la proposta de manera prioritària.