Tercera Jornada del Cicle Conferències Pedagògiques EDUCAR AVUI

El cicle de conferències pedagògiques EDUCAR AVUI de la Fundació Privada Reddis arriba a la tercera jornada, el dimarts 17 de març a les 19.30 h el físic, científic i poeta, David Jou, ens oferirà la conferència “Tres aspectes de la interacció entre ciències i humanitats”.
Esperem comptar… Llegeix més»

Presentació Projecte “Kunde School – Ukelele a l’Escola” – 26 de febrer a les 17:00

Kunde Brand, una marca d’ukeleles i una comunitat d’artistes de Barcelona.
El dimecres 26 de febrer a les 17:00 a les instal.lacions del CRP Baix Camp es presentarà un projecte educatiu molt engrescador de cara a les escoles, anomenat “Kunde School – Ukelele a l’Escola”.
Amb… Llegeix més»

XVII Premis el CAC a l’escola

El Consell de l’Audiovisual de Catalunya, en col·laboració amb el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, presenta eduCAC, un programa d’educació en comunicació que neix amb l’objectiu prioritari de promoure l’educació mediàtica en àmbits educatius formals i informals.
L’edició dels Premis el… Llegeix més»

22ena edició de les Bases dels Premis Bonaplata Joves 2020

Associació del Museu de la Ciència i de la Tècnica i d’Arqueologia Industrial de Catalunya convoca la 22ena edició de les Bases dels Premis Bonaplata Joves 2020.

Com cada any els Premis Bonaplata volen ser un instrument per premiar, reconèixer, posar en relleu els fets, els objectes,… Llegeix més»

Xerrada: “La proteïna d’insectes és el nostre futur?”

Us informem sobre aquesta Xerrada: “La proteïna d’insectes és el nostre futur?”
Ponent: Anna Ardèvol
Dimecres, 5 de febrer, 18:30
Biblioteca Pere Anguera
Dintre del conjunt d’activitats organitzades per celebrar el 11 Febrer – Dia Internacional de la Dona i la Nena en la Ciència

Conferències 100tífiques – Dia Internacional de la Dona i la Nena a la Ciència Dimarts – 11 de febrer de 2020

Programa 100tífiques – Dimarts 11 febrer 2020 – 11.30 h – 13:00 h
Destinataris: alumnat de 6è curs de PRIMÀRIA a les escoles  i 1r d’ESO als instituts
Hora: 11.30 h – 13.00 h
Conferenciant: Judit Bonet Torné
Títol de la xerrada: Sostenibilitat, Què és?
Centre de Lectura de Reus
Carrer… Llegeix més»

Premis a treballs de recerca de Batxillerat

TREBALL DE RECERCA DE BATXILLERAT
Premis UB-Santander als millors treballs de recerca de batxillerat relatius a tantes àrees com facultats i graus té la Universitat de Barcelona:

La Universitat de Barcelona amb el propòsit de premiar l’esforç dels estudiants de batxillerat en l’aprenentatge… Llegeix més»

Premis de Treballs de Recerca de Batxillerat dins l’àmbit de la Química

Convocatòria Premis de Treballs de Recerca de Batxillerat dins l’àmbit de la Química organitzat per la Societat Catalana de Química.
El termini de presentació dels treballs és el 28 de febrer 2020. Us adjuntem el díptic de presentació dels premis. Podeu trobar la informació i bases de la… Llegeix més»