Jocs Florals

jocsflorals

La convocatòria dels Jocs Florals Escolars de Catalunya s’adreça als centres d’educació primària i educació secundària obligatòria amb la finalitat d’estimular l’expressió escrita de l’alumnat, aprofitant una tradició cultural ben arrelada a Catalunya que molts centres escolars de fet ja celebren als seus municipis o comarques.

Bases dels X Jocs Florals Escolars de Catalunya

El Departament d’Educació convoca els Jocs Florals Escolars de Catalunya i en determina les bases de cada edició.

simbol-ticBases dels XI Jocs Florals de Catalunya 2023 – 2024

Les categories establertes són les següents:
A1. Alumnat del cicle inicial d’educació primària, prosa

A2. Alumnat del cicle inicial d’educació primària, poesia

B1. Alumnat del cicle mitjà d’educació primària, prosa

B2. Alumnat del cicle mitjà d’educació primària, poesia

C1. Alumnat del cicle superior d’educació primària, prosa

C2. Alumnat del cicle superior d’educació primària, poesia

D1. Alumnat amb necessitats educatives de suport educatiu, d’educació primària, prosa

D2. Alumnat amb necessitats educatives de suport educatiu, d’educació primària, poesia

E1. Alumnat amb necessitats educatives de suport educatiu, d’educació secundària obligatòria, prosa

E2. Alumnat amb necessitats educatives de suport educatiu, d’educació secundària obligatòria, poesia

F1. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria, prosa

F2. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria, poesia

G1. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria, prosa

G2. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria, poesia

H. Conte audiovisual i il·lustrat per a tot l’alumnat de primària

Bases específiques categoria H: Conte audiovisual il·lustrat

Terminis:

Cal lliurar els treballs a l’adreça del CRP : e3990102@xtec.cat abans del 17 d’abril de 2024.

El 17 de maig de 2024, a les 10.00 h, tindrà lloc la final Territorial dels Jocs Florals (ubicació Tarragona, seu per determinar).

Acte de proclamació i lliurament dels guardons XI Jocs Florals Escolars de Catalunya: dissabte, 8 de juny de 2024.

Podeu consultar la pàgina web dels Jocs Florals. Hi trobareu tot allò referent a les anteriors edicions; així com materials i recursos.