Certamen Lectura en Veu Alta

XVI Certamen Lectura en Veu Alta

La lectura és un aprenentatge fonamental per al desenvolupament de les competències bàsiques.Lectura en Veu Alta Logo

La dedicació específica a activitats de descodificació lectora no s’haurien de limitar a l’Educació Primària, sinó que hauria de ser un objectiu que es prolongués al llarg de l’Educació Secundària, en la qual les activitats de comprensió lectora haurien de continuar tenint un paper destacat.

Practicar l’entonació, el ritme, les pauses i la fonètica
Afavorir la comprensió lectora
Generar debat
Treballar alguns aspectes gramaticals
Afavorir l’ampliació de lèxic i vocabulari
Prendre consciència de l’organització de la informació

m

La inscripció es va fer el mes d’octubre de 2019

Categories

El Certamen està organitzat en 5 categories que comprenen des de 3r de primària fins a 4t d’ESO.

Participants

Cada centre escolar pot participar en el Certamen amb un alumne per categoria (en la categoria de Tropa de Corsaris, 3r i 4t d’ESO, ha de ser un grup de tres alumnes).

Fases

Certamen Lectura en Veu Alta

Espai on trobaràs articles referents a l’activitat Certamen de Lectura en veu Alta.

Anima’t a publicar imatges i/o vídeos dels teus grups!

Per a fer-ho, pots seguir aquests passos. Fes-ho amb la categoria Certamen Lectura en Veu Alta.