1banderolattermoling

El 7 de setembre de 2016, en una sessió informativa de 12 a 14h, es presentarà en el Servei Educatiu Baix Llobregat-6, el Marc d’Ensenyament de les Llengües Vives.

Es tracta d’un marc de referència fonamentat per a l’elaboració d’un projecte d’ensenyament plurilingüe a les escoles de llengua catalana, obert a les llengües romàniques amb l’anglès com a llengua transnacional.
Llegeix més»

L’INS Gabriela Mistral i Salesians de Sant Vicenç dels Horts a la xarxa InnovaFP

En un mercat global, on la competència arriba des de qualsevol part del món i per a qualsevol tipus d’empresa o entitat, la innovació és una peça clau de l’estratègia de les organitzacions. A l’hora de potenciar la innovació dins d’una organització, el nivell… Llegeix més»

«Les nostres biblioteques escolars», crònica d’una jornada

La jornada Les nostres biblioteques escolars. Experiències compartides va tenir com a punt de partida la dinàmica del seminari de coordinació de biblioteques escolars del Servei Educatiu Baix Llobregat-6.
La presentació de la jornada pivotà al voltant de tres eixos:

1. La jornada com a cloenda de l’activitat… Llegeix més»

Alumnes de @Salesians_SVH premiats a #EduRecerca Baix Llobregat 2016

Carles Solé, Roger Solé i Ian Langa recollint el Premi Universitat Politècnica de Catalunya

A l’edició 2016 d’Edurecerca Baix Llobregat van ser premiats dos treballs de recerca presentats per alumnes del centre Salesians de Sant Vicenç dels Horts
Aerodinàmica Eòlica de Carles… Llegeix més»