Cantata “La història interminable, salvem fantasia”

Coincidint amb el 40 aniversari de la publicació de l’obra “La història interminable” de Michael Ende, el professorat del Grup de Mestres de Música del Servei Educatiu Baix Llobregat-6 ha organitzat la cantata “La història interminable, salvem fantasia

«M’agradaria saber», es va dir a si mateix, «què passa realment en un llibre mentre és tancat. És clar, a dins només hi ha lletres impreses sobre el paper, però, malgrat tot… Alguna cosa hi deu passar, perquè quan l’obro, hi apareix tot d’una una història sencera. Hi ha personatges que encara no conec, i totes les aventures i heroïcitats i batalles possibles… i, alguns cops, s’esdevenen tempestes al mar o algú que arriba a ciutats i països estrangers. D’alguna manera, tot això es troba dins el llibre. És clar, s’ha de llegir per poder-ho viure. Però, a dins, ja hi és d’abans. M’agradaria saber de quina manera.» Michael Ende, La història interminable (p.18)
Historia Interminable

Aquest espectacle basat en la pel.lícula: La historia interminable”, compta amb la participació de l’alumnat de les escoles de Cervelló: Escola Nova de Cervelló i Santa Maria de Cervelló, l’escola El Solell de La Palma de Cervelló, les escoles ESC Joan Juncadella, ESC La Guàrdia, C. La Immaculada, ESC La Vinyala, ESC Sant Antoni, ESC Sant Jordi i ESC Sant Josep de Sant Vicenç dels Horts,  l’institut – escola Torrelles  de Llobregat i l’escola Castella de Barcelona.

A l’espectacle es combinaran les arts plàstiques, el cant coral, la dansa i la literatura. Les cançons, inspirades en la història de la pel·lícula, han estat escrites per l’alumnat de les escoles participants.La representació es farà el dia 28 de maig de 2024 a les 14:30 al Teatre de la Passió d’Olesa de Montserrat i comptarà amb la participació directa d’uns 438 alumnes que cantaran i ballaran al ritme dels instruments dels docents del Grup de Mestres de Música.