Visita d’aprenentatge a l’Institut-Escola Teresa Altet

El dimarts 25 de febrer s’ha realitzat la visita VA! a l’Institut-escola Teresa Altet. La directora, Dolors Oliver, conjuntament amb l’equip directiu, ha fet una explicació de tot el procés de reflexió que han seguit en el centre i com aquest procés els ha portat a seguir avançant en la personalització de l’aprenentatge de l’alumnat, creant contextos d’aprenentatge enriquits.

Els professors i professores visitants han pogut entrar a les classes i veure com l’alumnat feia la revisió de la planificació del seu procés d’aprenentatge amb l’ajut d’una clau dicotòmica  Finalment hem realitzat un feed-back de la sessió.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *