Visita d’aprenentatge VA! a l’Institut-Escola Les Vinyes

El passat dimecres 5 de febrer l’Institut-Escola les Vinyes de Castellbisbal va oferir una Visita d’aprenentatge en el marc de la Xarxa XIEP en la qual van poder participar diferents centres del Vallès Occidental.

En aquesta ocasió, el tema central de la visita girava al voltant de la conversa a l’educació infantil. La sessió es va estructurar en tres parts: contextualització de l’experiència, visita a les aules i reflexió final conjunta.

Els assistents van poder compartir l’experiència del centre en l’ús sistemàtic de la conversa com element generador dels aprenentatges en els quals l’alumnat en té un paper protagonista.