Exposició El joc del Cinema de l’escola Pau Casals

Avui s’ha inaugurat l’exposició  El joc del Cinema presentada per la comunitat educativa de l’Escola Pau Casals. Han comptat amb el treball dels alumnes del centre i la col·laboració de la Filmoteca de Catalunya i el David Rodríguez, col·leccionista particular.

Aquest centre ha desenvolupat tot un projecte educatiu entorn al cinema i una bona mostra d’això és aquesta exposició on es poden trobar des de materials de col·leccionista sobre diferents pel·lícules fins a cartells i manualitats realitzades pels alumnes. El més cridaner es que trobem diferents elements interactius, fets pels alumnes, per tota l’exposició que fa que ens endinsem més en el món del cinema.

Flipbooks, ombres xinsques, codis de bandes sonores, efectes òptics d’animació… són alguns dels exemples que hi podem trobar.

Des d’avui es pot visitar a l’auditori del Museu Vallhonrat de 16,45 h. fins a 18 h.