Engega el seminari d’escoles verdes del curs 2017-18

Dijous 23 de novembre va engegar el seminari d’educació per la sostenibilitat de Rubí i Castellbisbal on es troben els equips dels centres d’aquestes poblacions amb la certificació d’Escola Verda. Vam comptar amb la presència de la Paula Pérez de l’àrea de Territori i Sostenibilitat que va explicar la situació actual del programa d’Escoles Verdes i va oferir el seu suport a les escoles i al seminari. També es va donar la benvinguda a l’institut J.V. Foix recentment incorporat a la xarxa.

A la reunió es van marcar les línies que seguirà el seminari en el treball d’enguany i les accions conjuntes que es duran a terme.

Us deixem aquesta imatge que recull conceptes amb els que s’identifiquen les escoles verdes del nostre territori.