Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat

El Centre de Recursos Pedagògics organitza el Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf amb l’objectiu de:

• Difondre bones pràctiques.
  • Fomentar l’intercanvi d’experiències entre l’alumnat i els centres.
  • Facilitar la coordinació entre els diversos professionals.
  • Proporcionar una mostra de treballs recerca a l’alumnat de primer de Batxillerat que l’hauran de presentar el proper curs.

El Simposi està adreçada a l’alumnat de 1r de batxillerat, els quals escoltaran de la mà de les seves companyes i companys de 2n consells i orientacions sobre com iniciar i desenvolupar el seu treball de recerca (des de la tria de la temàtica i les dificultats en la seva elaboració fins les conclusions i consells a partir de l’experiència) a aspectes generals d’elaboració d’un treball d’investigació.

L’activitat inclou un acte de reconeixement per l’alumnat ponent a les diferents presentacions en el que diferents empreses, associacions, entitats i institucions de la comarca els ofereixen obsequis per la feina feta.

Podeu consultar la revista del Simposi i les gravacions dels estudiants de 2n de Batxillerat d’edicions anteriors en aquests enllaços.

16a edició (2024)

15a edició (2023)