Jocs Florals escolars de Catalunya

Promoure l’escriptura tant en prosa com en poesia en infants i joves de sis a divuit anys, així com fomentar una tradició cultural pròpia i arrelada al país dels nois i les noies d’educació primària i secundària.

A qui s’adrecen?
Als centres d’educació primària i d’educació secundària obligatòria.

Bases
XI Jocs Florals de Catalunya
Bases específiques categoria H: Conte audiovisual i il·lustrat

Calendari

• 1a fase (Garraf): proclamació dels resultats 29 d’abril de 2024
  • 2a fase (Territorial): abans del 13 de maig de 2024
  • 3a fase (Nacional): dissabte, 8 de juny de 2024 a Barcelona (lloc a concretar).

Inscripció

Del 14 de febrer al 24 d’abril a través d’aquest FORMULARI on caldrà adjuntar els treballs seleccionats per cada centre

A1. Alumnat del cicle inicial d’educació primària, prosa
A2. Alumnat del cicle inicial d’educació primària, poesia
B1. Alumnat del cicle mitjà d’educació primària, prosa
B2. Alumnat del cicle mitjà d’educació primària, poesia
C1. Alumnat del cicle superior d’educació primària, prosa
C2. Alumnat del cicle superior d’educació primària, poesia
D1. Alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu, d’educació primària, prosa 1
D2. Alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu, d’educació primària, poesia
E1. Alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu, d’educació secundària obligatòria, prosa
E2. Alumnat amb necessitats específiques de suport educatiu, d’educació secundària obligatòria, poesia
F1. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria, prosa
F2. Alumnat de 1r i 2n d’educació secundària obligatòria, poesia
G1. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria, prosa
G2. Alumnat de 3r i 4t d’educació secundària obligatòria, poesia
H. Conte audiovisual i il·lustrat per a tot l’alumnat de primària

Presentació dels treballs

• Els treballs presentats han de complir els següents requisits:
  • L’extensió no pot ser superior a 3 fulls, amb un màxim de 25 línies per full.
  • El tipus i el cos de la lletra han de ser Arial 12.
  • El format ha de ser en DIN A4, a una sola cara i a doble espai. 3
  • Hi ha de constar el títol de l’obra, i a dalt, a la dreta, la categoria i el pseudònim.
  • És imprescindible que els treballs arribin corregits respecte de l’ortografia, la sintaxi i el vocabulari.
  • El conte digital ha de tenir una durada de 4 a 6 minuts. Consulteu les bases específiques d’aquesta modalitat.

Més informació
Pàgina oficial dels Jocs Florals de Catalunya on trobareu recursos d’escriptura.
Proposta de conte audiovisual il·lustrat com a projecte de treball interdisciplinari