13è Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf 2021

Des de ja fa tretze cursos el Centre de Recursos Pedagògics organitza el Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf amb l’objectiu de difondre bones pràctiques, fomentar l’intercanvi d’experiències entre l’alumnat i els centres, facilitar la coordinació entre els diversos professionals i proporcionar una mostra de treballs recerca a l’alumnat de primer de Batxillerat que l’hauran de presentar el proper curs.

Les limitacions socials derivades de la pandèmia del COVID19 han impedit que l’edició d’enguany, la tretzena, es pogués fer de manera presencial. Per aquest motiu hem demanat alguns dels alumnes, seleccionats pels mateixos centres educatius, que l’han realitzat enguany, que ens fessin unes petites gravacions on a part de presentar el seu propi treball donessin uns consells i recomanacions als companys de primer que l’hauran de confegir l’any següent.

Aquí us en deixem una bona mostra: