Simposi de treballs de recerca de batxillerat

Des del CRP organitzem el Simposi de treballs de recerca de batxillerat amb la intenció de potenciar la promoció i la valoració de l’àmbit científic i de la recerca.

• Difondre bones pràctiques.
  • Creació d’un marc que fomenti l’excel·lència dels treballs d’investigació.
  • Fomentar l’intercanvi d’experiències entre l’alumnat i els centres.
  • Facilitar la coordinació entre diversos professionals dels centres de la comarca
  • Proporcionar la possibilitat de veure una mostra de treballs de recerca a l’alumnat de primer de batxillerat.
  • Donar a conèixer a la ciutadania de la comarca del Garraf els treballs de recerca que es duen a terme i facilitar que els alumnes de segon de batxillerat facin una exposició pública de la seva recerca.
  • Crear un fons de ressenyes de treballs de recerca de batxillerat en un espai virtual creat per aquest efecte.
  • Oferir la possibilitat de realitzar formació, tallers … en diferents institucions i organismes.
  • Donar suport a l’elaboració dels treballs de recerca de l’alumnat de la comarca

Data: 25 d’abril de 2019

• Sala d’actes  UPC-Vilanova. Av. Víctor Balaguer s/n de Vilanova i la Geltrú.
  • Museu de Ferrocarril. Pl. Eduard Maristany, s/n. Vilanova i la Geltrú
  • Espai Neàpolis. Rambla de l’Exposició 58-69. Vilanova i la Geltrú
  • Aulari de la UPC. Rambla de l’Exposició,  24 Vilanova i la Geltrú
  • Biblioteca-Museu Víctor Balaguer. Av. Víctor Balaguer s/n de Vilanova i la Geltrú.

Document Activitats de dinamització i suport (ESO i batxillerat)