Catàleg de recursos educatius

Des d’aquesta pàgina podeu accedir al catàleg en línia del CRP-Garraf, al del col·lectiu dels CRPs de Catalunya i als catàlegs d’altres institucions:

En aquest espai trobareu tots els recursos i materials per atendre l’alumnat d’Aula d’Acollida.

En aquesta pàgina es recullen diversos materials i recursos que poden ser interessants per treballar i gestionar la salut als centres educatius de la comarca.

En aquest apartat s’ofereixen les informacions més rellevants sobre la participació en projectes internacionals i els programes que ofereix el Departament d’Educació relacionats amb les llengües estrangeres.

El Centre d’Estudis del Mar ofereix assessorament i acompanyament a l’alumnat de Batxillerat que estigui desenvolupant el seu treball de recerca sobre algun aspecte relacionat amb el medi marí. L’assessorament inclou sessions de treball individual amb els tècnics del CEM i també sessions i presentacions grupals, fins a un màxim de 6 trobades en total.

Podeu posar-vos-hi en contacte a través de:

• Formulari de sol·licitud
  • Correu electrònic: cem@diba.cat

El projecte educatiu del Museu Pau Casals. Treballem la figura de Pau Casals a través de la música, la cultura per la pau i el compromís social per a una educació de qualitat inclusiva i oberta tothom.

La biblioteca del Departament d’Educació és un centre especialitzat en temes d’educació, obert al públic i de lliure accés. Té com a objectius, entre altres, donar suport a les necessitats informatives del Departament i atendre les consultes externes d’investigadors i professionals de l’ensenyament.

El CCUC és una eina d’informació bibliogràfica molt útil per a descobrir, identificar i localitzar documents i altres recursos que es troben dipositats a les biblioteques, i fer-ho a través d’una interfície única.

La base de dades del CCUC engloba més de cinc milions de títols que donen accés a més de 12 milions de documents, entre llibres, revistes, audiovisuals i altres tipus de suports. L’usuari pot conèixer a temps real l’oferta documental que ofereixen les biblioteques universitàries i d’altres entitats de Catalunya. Per a cada referència, s’indica les institucions on es pot trobar.