15è Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf

Un any més, des del Centre de Recursos Pedagògics del Garraf organitzem el Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat amb la intenció de potenciar la promoció i la valoració de l’àmbit científic i de recerca. Aquesta 15a edició del Simposi, en la que recuperem la presencialitat de l’alumnat de 1r de Batxillerat després dels tres anys, tindrà lloc el 27 d’abril a l’aulari de la UPC de Vilanova. Aquesta nova edició comptarà amb:

• Una revista amb el recull de les ressenyes dels treballs de recerca seleccionats per cada centre.
  • La publicació al web del Servei Educatiu de la gravació de la presentació del treball.
  • L’exposició dels treballs de recerca als alumnes de 1r de Batxillerat dels centres participants.
  • L’acte de reconeixement de l’alumnat de 2n de Batxillerat.

Els alumnes seleccionats pels mateixos centres educatius han het unes gravacions on a part de presentar el seu propi treball han donat consells i recomanacions als companys de primer que l’hauran de confegir l’any següent.