16è Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat del Garraf

Un any més, des del Centre de Recursos Pedagògics del Garraf organitzem el Simposi de Treballs de Recerca de Batxillerat amb la intenció de potenciar la promoció i la valoració de l’àmbit científic i de recerca. Aquesta 16a edició del Simposi tindrà lloc el 26 d’abril a l’aulari de la UPC de Vilanova.

Aquesta nova edició comptarà amb:

• La revista digital amb el recull de les ressenyes dels treballs de recerca seleccionats per cada centre.
  • La publicació al web del Servei Educatiu de la gravació de la presentació del treball.
  • L’exposició dels treballs de recerca als alumnes de 1r de Batxillerat dels centres participants.
  • L’acte de reconeixement de l’alumnat de 2n de Batxillerat a la sala d’actes de la UPC de Vilanova que comptarà amb la conferència del Dr. Jesús M. Prujà i Noè, Cap de l’Oficina d’Accés a la Universitat de la Generalitat de Catalunya.

Revista 16è Simposi de Treballs de Recerca del Garraf 2023

Els alumnes seleccionats pels mateixos centres educatius han fet unes gravacions on a part de presentar el seu propi treball han donat consells i recomanacions als companys i companyes de primer que l’hauran de confegir l’any següent.