Plenària de la XEPIG sobre una nova mirada avaluativa

El passat dimecres 27 de març va tenir lloc la taula rodona sobre “Una nova mirada avaluativa”, a la sala d’actes de UPC de Vilanova i la Geltrú, organitzada per la Xarxa d’Escoles Publiques Inquietes del Garraf (XEPIG), amb la col.laboració del CRP i el MRP del Garraf.

En aquesta taula rodona hi van prendre part dues referents importants en el món de l’avaluació competencial a Catalunya, La Neus Sanmartí i la Mercè Mas, ambdues expertes van ajudar a clarificar, posar consciència i reforçar tot allò que els docents saben i els preocupa sobre l’avaluació. L’acte va estar moderat per la Sílvia Martínez Grau i van assistir més de cent cinquanta mestres de la nostra comarca com també d’altres territoris propers.

Us adjuntem l’enllaç de la notícia sobre la taula rodona que en va fer el Canal Blau TV.