Quarts de final del XV Certamen de Lectura en Veu Alta al Garraf

El divendres 29 de març del 2019 va tenir lloc a l’auditori de Neàpolis de Vilanova i la Geltrú, un dels diferents quarts de final del XV Certamen Nacional Inafanti i Juvenil de Lectura en Veu Alta on hi van prendre part disset centres educatius d’educació primària i secundària obligatòria de la comarca del Garraf.

Entre els quaranta-vuit alumnes participants de les cinc categories, van ser seleccionats per passar a la semifinal territorial de Barcelona Comarques els següents:

•  PAU SOLER CRUZ de l’Escola Sant Nicolau de Canyelles en la categoria dels Grumets vermells (cicle mitjà d’educació primària).
  • NORA CARLQUIST de l’Escola Esteve Barrachina de Sitges en la categoria Grumets verds (cicle superior d’educació primària)
  • PAU BISTUER de l’Institut Baix a mar de Vilanova i la Geltrú en la categoria Timoners (aula d’acollida de cicle superior i ESO)
  • ERNEST ORTEGA ESCALAS de l’Institut Baix a mar de Vilanova i la Geltrú en la categoria Corsaris (1r i 2n de l’ESO)
  • MAR OPROPESA GARCÍA, JORDI PÉREZ NOGUÉ i MAX AMELL ROIG de l’Institut Baix a mar en la categoria de lectura col.lectiva Tropa de corsaris (3r i 4t de l’ESO).

Durant la deliberació del jurat van actuar el grup vilanoví Zebrass Marching Band que van posar amb la seva marxa al públic dempeu.

L’acte va acabar amb el repartiment de diplomes de reconeixement a la bona tasca feta en la divulgació de la lectura en veu alta a tots els centres educatius participants de la nostra comarca.

Si voleu veure la gravació del certamen clique aquest enllaç