PEE de les Roquetes: inici de les trobades LECXIT.

Aquesta setmana les escoles i instituts de les Roquetes han iniciat les trobades de parelles de lectura del programa LECXIT, que  té per objectiu la millora de la comprensió lectora dels infants de Primària.

L’activitat consisteix en un espai de lectura setmanal on alumnes de 4rt de primària de les tres escoles de Roquetes (ESC Mediterrània, ESC Santa Eulàlia i ESC Roquetes) compartiran amb alumnat voluntari de 4t d’ESO dels instituts Xaloc i A. Galí moments de lectura i de conversa que els ajudaran a estimar la lectura i millorar així la seva competència lectora.

L’experiència es va iniciar el curs passat amb amb catorze parelles que aquest curs s’han ampliat a vint. Enguany s’hi han incorporat també algunes mares voluntàries.

L’alumnat voluntari de 4t d’ESO realitza amb aquest projecte el seu Servei comunitari. Prèviament han rebut sessions de formació per part del seu professorat i també de la Fundació Bofill, promotora del projecte, i la Biblioteca Josep Pla.