EXP-PRI | |||||
Quadern de treball
|
Full d’organització de sortida
|
Propostes act. prèvies i posteriors
|
Lloc de trobada
|
|
Codi activitat
|
Àmbit curricular: Coneixement del medi natural, social i cultural
Lloc on es realitza: Camp d’Aprenentatge i voltants
Nivell educatiu: Cicle inicial i mitjà de primària
Estacionalitat: Tardor , hivern i primavera
Objectius: Observar, descriure i identificar alguns tipus de plantes, roques i rastres
• Àmbit coneixement del medi:
- Competència 1: Plantejar-se preguntes sobre el medi, utilitzar estratègies de cerca de dades i analitzar resultats per trobar respostes
- Competència 3: Interpretar l’espai a partir dels elements del territori i de les seves representacions per situar-s’hi i desplaçar-s’hi
- Competència 4: Analitzar paisatges i ecosistemes tenint en compte els factors socials i naturals que els configuren, per valorar les actuacions que els afecten
• Àmbit educació en valors:
- Competència 4: Mostrar actituds de respecte actiu envers les persones, les seves idees, opcions, creences i les cultures que les conformen
- Competència 5: Aplicar el diàleg com a eina d’entesa i participació en les relacions entre les persones
- Competència 6: Adoptar hàbits d’aprenentatge cooperatiu que promoguin el compromís personal i les actituds de convivència
Tipus d’activitat: Treball de camp / laboratori
Descripció: Itinerari de natura en el qual s’observen i s’identifiquen plantes, minerals i rastres d’animals
Material: Fitxa de recollida de dades, fitxes de plantes, roques i rastres. Brúixola i mapa de l’itinerari.
Durada: Mitja jornada
Desplaçament: Recorregut a peu, 1 hora
Per a més informació consulteu el Full d’organització de la sortida ↑