Fem d’exploradors i exploradores!

Baixar quadern de treball de l'alumne
Baixar full d'organització de la sortida
llibreta
Punt de trobada
EXP-PRI
Quadern de treball
Full d’organització de sortida
Propostes act. prèvies i posteriors
Lloc de trobada
 
Codi activitat

Àmbit curricular: Coneixement del medi natural, social i cultural

Lloc on es realitza: Camp d’Aprenentatge i voltants

Nivell educatiu: Cicle inicial i mitjà de primària

Estacionalitat: Tardor , hivern i primavera

Objectius: Observar, descriure i identificar alguns tipus de plantes, roques i rastres

• Àmbit coneixement del medi:

  • Competència 1: Plantejar-se preguntes sobre el medi, utilitzar estratègies de cerca de dades i analitzar resultats per trobar respostes
  • Competència 3: Interpretar l’espai a partir dels elements del territori i de les seves representacions per situar-s’hi i desplaçar-s’hi
  • Competència 4: Analitzar paisatges i ecosistemes tenint en compte els factors socials i naturals que els configuren, per valorar les actuacions que els afecten

• Àmbit educació en valors:

  • Competència 4: Mostrar actituds de respecte actiu envers les persones, les seves idees, opcions, creences i les cultures que les conformen
  • Competència 5: Aplicar el diàleg com a eina d’entesa i participació en les relacions entre les persones
  • Competència 6: Adoptar hàbits d’aprenentatge cooperatiu que promoguin el compromís personal i les actituds de convivència

Tipus d’activitat: Treball de camp / laboratori 

Descripció: Itinerari de natura en el qual s’observen i s’identifiquen plantes, minerals i rastres d’animals

Material:  Fitxa de recollida de dades, fitxes de plantes, roques i rastres. Brúixola i mapa de l’itinerari.

Durada:  Mitja jornada 

Desplaçament: Recorregut a peu, 1 hora 

Per a més informació consulteu el Full d’organització de la sortida ↑