Reptes cooperatius d’atletisme
21/02/24El dimecres 6 d’abril és el dia Mundial de l’Activitat Física i des del CRP us volem compartir aquest recull de reptes cooperatius d’atletisme elaborat pel CRP del Baix Empordà destinat a alumnes de CM,CS i ESO.
Esperem que us animeu a desenvolupar… Llegeix més»
Videojoc educatiu el cicle urbà de l’aigua
20/02/24(ACN/Redacció) L’Institut Català de Recerca de l’Aigua (ICRA-CERCA) i el laboratori de Gràfics i Imatge (GILAB) de la Universitat de Girona (UdG) han creat un videojoc educatiu perquè els alumnes de primària coneguin el cicle urbà de l’aigua. S’adreça a infants de 10 a 12 anys,… Llegeix més»
Nou recurs web per treballar els components de la lectura
20/02/24Aquest web vol oferir recursos de suport a la lectura tant a mestres com famílies pares amb la finalitat d’ajudar als nens i nenes a aprendre a llegir.
Els materials estan elaborats per a infants que a més de l’ensenyament explícit a l’escola necessiten la implicació… Llegeix més»
Dia Internacional de la Llengua Materna – 21 de febrer
19/02/24El dia 21 de febrer se celebra el Dia Internacional de la Llengua Materna. A proposta de Bangladesh, l’any 1999 la UNESCO va establir aquesta celebració en reconeixement dels estudiants i activistes que van morir en les accions de protesta per demanar que la seva… Llegeix més»
Nou document d’Orientacions pel tractament de les competències transversals
16/02/24Al Nodes del Currículum LOMLOE del Departament d’Educació ja teniu disponible un nou document sobre Orientacions pel tractament de les competències transversals.
l’espai
Orientacions i recomanacions per incorporar la IA al sistema educatiu
15/02/24El Departament d’Educació ha presentat un recull d’orientacions i recomanacions per incorporar la intel·ligència artificial (IA) a l’educació catalana. Es tracta d’un document de 20 pàgines dirigit als docents i als centres, però que també pot tenir aplicacions en l’àmbit del sistema educatiu
Llegeix més»
Situacions d’aprenentatge i recursos per treballar la sequera: L’aigua no cau del cel
15/02/24L’aigua és un recurs vital i limitat que necessita ser preservat i utilitzat amb cura. Aquestes situacions d’aprenentatge estan dissenyades específicament per tractar la qüestió de la sequera que ens afronta en les diferents etapes educatives, posant de manifest la importància de la conservació de… Llegeix més»