Nou recurs web per treballar els components de la lectura

vallegimAquest  web vol oferir recursos de suport a la lectura tant a mestres com famílies pares amb la finalitat d’ajudar als nens i nenes a aprendre a llegir.

Els materials estan elaborats per a infants que a més de l’ensenyament explícit a l’escola necessiten la implicació de les famílies per acabar de dominar la lectura.

Els materials que proposen estan basats en la prova PACBAL (Prova d’Avaluació dels Components Bàsics de l’Aprenentatge de la Lectura). Els resultats d’aquesta prova indiquen en quins components cal intervenir per ajudar els alumnes:

Els diferents materials amb els quals inicien la pàgina web estan presentats en tres tipus de fonts: majúscules, lligada i script per tal d’adaptar-los a diferents necessitats.

Accés a VA, LLEGIM!