El LAB 0-6, és un centre de descoberta, recerca i documentació per a l’educació científica a les primeres edats obert a escoles i famílies, de la Universitat de Manresa.
Han publicat una Col·lecció de 20 vídeos curts. Hi trobareu propostes molt interessants i pràctiques.

Al final de cada capítol, una científica explica el fenomen de forma pedagògica.
Una altra col·laboració important és la que ens ofereix el programa “Experiments a Casa” de la Universitat de les Illes Balears.
Els experiments d’aquest espai web ajudaran els infants a comprendre molts de fenòmens que observem en el dia a dia. Són experiments senzills pensats perquè els facin els alumnes de primària a ca seva i amb materials que segur que tenen a l’abast.
La millor manera d’acostar la ciència als infants és experimentant.
Des del CESIRE també us ofereixen la possibilitat de crear materials de ciències seguint els passos de la guia del Projecte de Ciències 6-12 de materials didàctics.


