Club de Lectura per Secundària

El club de lectura pretén ser una estratègia per l’animació de la lectura, en aquest cas adreçada a l’alumnat de secundària.

Un dels plaers que trobem en la lectura, és el poder intercanviar impressions amb altres persones que han llegit el mateix llibre que nosaltres, descobrir diferents punts de vista, resoldre dubtes….. Els Clubs de Lectura, com a activitat dinamitzadora de la lectura volen acomplir aquesta funció.

Per aquest motiu des del CRP us volem posar a la vostra disposició aquest material.

Objectius Generals del Projecte:
  • Fomentar l’hàbit de lectura entre joves.
  • Adquirir l’hàbit d’utilitzar la biblioteca de forma quotidiana, no només per fer cerques d’informació, sinó com a espai d’oci i entreteniment.
Material del recurs:
  • 28 libres ( 4 exemplars de cada títol)
  • Guia didàctica per al professorat.
Libro de nador a vic. dedicado por la autora. 1ª ed., laila. karrouch, ISBN 7410051. Comprar en Buscalibre La torre - Vicenç Villatoro -5% en libros | FNAC el cd diabolic-jordi sierra i fabra-9788466110334 Les ombres creixen al capvespre (BIBLIOTECA HENING MANKELL (COLUMNA)) : Mankell, Henning: Amazon.es: Libros

…aleshores va començar el procés d’adaptació a una nova cultura i uns nous costums, però també es van desencadenar un seguit d’emocions que la marcarien per sempre. L’enyorança dels avis i els amics del Marroc, la preocupació per les dificultats econòmiques, la coneixença de nous amics a l’escola i a l’institut, la polèmica participació en proves esportives o el racisme latent en la recerca de la primera feina són només alguns dels episodis que la Laila, amb una enorme sensibilitat, va relatant en primera persona.

Valentine Eiffel, filla del gran enginyer constructor de la torre Eiffel de París i de l’esquelet de l’estàtua de la Llibertat de Nova York (i del pont de ferro de Girona), ens explica les peripècies i intrigues que acompanyen la torre de París, des que la conceben fins que decideixen conservar-la quan era el moment que l’havien de desmuntar. Una història que transcorre enmig de grans esperances i grans fracassos de la humanitat.

Un jove, que viu apassionadament la música i vol arribar a ser una estrella del rock, acaba de rebre una notícia que l’enfonsa: la discogràfica li torna la maqueta del que havia de ser el primer disc seu i li diu que no l’hi edita. Aquest fracàs el tanca en ell mateix: no té empenta per tocar, per compondre, per manifestar els seus sentiments a la noia que estima… El Senyor de la Música, però, l’ajudarà a capgirar aquesta situació quan li ven un CD molt especial, que l’ajudarà a treure el bo i millor que porta dins seu.

En Joel vol viure una gran aventura, però llavors passa allò que mai s’hauria imaginat: un autobús l’atropella, tot i que en surt il·lès. No creu en les forces sobrenaturals, però considera que ha estat un miracle i que ha de fer una bona acció com a agraïment. Però aviat s’adonarà que no és tan fàcil…

I la mort em parlava (Llibres Infantils I Juvenils - Antaviana - Antaviana Nova) : Bagés, Noemi: Amazon.es: Libros L ASSASSINAT DEL PROFESSOR DE MATEMATIQUES | JORDI SIERRA I FABRA | Casa del Libro Enigma a Internet (Llibres infantils i juvenils - Antaviana - Antaviana Blava) : Casals, Pere: Amazon.es: Libros
Tot just acabades de traslladar a Tarragona, la doctora Olga Puig i la Txell, la seva filla de disset anys, mantenen una relació difícil i tensa. La doctora Olga, vídua del periodista Òscar Dalmau, que es va ofegar en caure al mar durant una curta travessia amb el seu veler, rep la trucada inesperada d’un notari de Buenos Aires, que la cita per a la lectura de les últimes voluntats del senyor Carlos Camacho Villa. Aquesta estranya circumstància fa que la relació entre mare i filla es faci encara més insuportable. El difícil encaix de la Txell a la nova escola es veu alleujat, però, per la presència d’un noi compromès en la lluita per la justícia social, amb el qual estableix una relació d’amistat. Aquesta relació farà que el pare del xicot i la mare de la Txell acabin trobant-se en situacions molt diverses.

En Flip no sap què fer perquè tres dels seus alumnes s’adonin que les matemàtiques són com un joc. Per això, i perquè no vol suspendre’ls, els proposa que resolguin en grup tot un seguit de problemes. Un bon dia en Flip és assassinat i mor davant mateix dels nois! Per poder descobrir i capturar l’assassí del seu professor, els tres amics han de resoldre un seguit d’enigmes, jocs d’enginy, problemes i pistes que els conduiran de dret al culpable.

Descobreix els enigmes d’Internet amb les aventures d’en Bill, la Clara, la Hilka, en Yoshio, en Liu i en Gautam. En aquest llibre, la Marilyn -la tia d’en Bill, que és periodista- rep uns anònims per Internet. Els cibernois correran greus perills a San Diego i també a l’altra banda de la frontera, a Mèxic, per resoldre l’enigma.Gràcies a Internet, descobriran el cap d’una banda de blanqueig de diners.

Si hi esteu interessats podeu veure’n la disponibilitat i fer-ne la sol·licitud al següent formulari:
Condicions del préstec

Durada: 4 setmanes aproximadament

Per altres períodes de préstec, consulteu a e3990102@xtec.catRecollida i retorn del préstec: de dilluns a divendres d’11:00h a 14:00h i de 16:00h a 18:00hNormes d’ús:

És responsabilitat de l’usuari assegurar-se del contingut material del kit a l’inici de la reserva.
Qualsevol pèrdua o desperfecte del material serà responsabilitat del centre educatiu, que haurà de reposar-ho.
Cal comunicar qualsevol incidència que es produeixi durant el seu ús.