Plantilla digital per programar situacions d’aprenentatge (creades pel SE de l’Urgell) |
Plantilla digital per programar situacions d’aprenentatge (creades pel SE de l’Urgell) |
L’alumnat de 3r ESO del Col·legi Yglesias ja ha començat el servei comunitari amb els avis, realitzen diferents activitats d’informàtica, decoració, cuina, passejades… Podeu seguir les notícies de la web del Col·legi Yglesias de Canet
L’art i la matemàtica, l’emoció i la màgia de Sergi Belmonte tanca el cicle de conferències matemàtiques que han complementat l’exposició itinerant del MMACA a Pineda.
Novetats relacionades amb la lectura en el butlletí digital BDR del desembre
El grup de treball en xarxa dels Centres de Recursos Pedagògics de Catalunya estrena un nou espai web en Nodes el Banc de recursos. La lectura: font de plaer i de coneixement
Josep Rey i Manel Udina, matemàtics del MMACA, mostren com podem treballar la geometria utilitzant materials reciclats.
… Llegeix més»
Núria Borràs i Elena Ferrer són formadores de l’ICE de l’UAB i mestres de l’escola Riera de Ribes de sant Pere de Ribes. Ens expliquen com s’organitzen a la seva escola per a donar sentit i intenció a l’aprenentatge.
6a Jornada d’Intercanvi d’Experiències d’Aprenentatge Servei
Divendres 20 de gener del 2017 de 16 h a 20.30 h al CCCB
Inscripció
Cartell amb orientacions per fer una biblioteca més accessible a tothom, més inclusiva tenint en compte la diversitat de la societat.
Què ha de fer la biblioteca per ser inclusiva?
Aquests consells sobre l’arquitectura, el fons, els serveis i la formació que ofereix… Llegeix més»
Com hauria de ser una biblioteca d’un centre educatiu del segle XXI? Quins principis hauria de seguir? Quines línies de coordinació hauria de tenir amb la biblioteca pública?
Podeu visionar la gravació de la Vint-i-setena conversa pedagògica: La Biblioteca, un projecte de… Llegeix més»
“Highway to Europe” és el projecte de l’Institut Joan Coromines de Pineda de Mar per participar en el programa Erasmus+, School to school. Aquest projecte és de 2 anys i s’adreça a l’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat per treballar conjuntament amb 4 països més: Suècia, Finlàndia, Estònia, i Alemanya.
Podem seguir el projecte a la web de l’Institut Joan Coromines