15a Cantanta de Pineda 2019

Aquest matí s’ha celebrat a Can Xaubet la 15a Cantata de Pineda de Mar amb la participació de les escoles: Aloc, Antoni Doltra, CEE Horitzó, Jaume I, FEDAC, Sant Jordi, Mediterrània, Poblenou i Montpalau. Ha comptat amb la col·laboració dels músics Pol Maresma (baix), Xavi Zamora (teclat), Pep Romaguera (guitarra elèctrica i baix) i Adrià Sanz (bateria).

Volem felicitar l’èxit d’aquest acte a totes les escoles participants i a l’Ajuntament de Pineda de Mar per l’organització de l’acte, així com als músics que ens han obsequiat amb la música en directe. Hem pogut cantar i ballar amb la música dels anys 80. Però els veritables protagonistes són els nens si nenes que han cantat i ballat per a tots nosaltres.

ENHORABONA ALS I A LES CANTAIRES!

Per veure la resta de fotografies de la diada, cliqueu aquí.