Espai en temps de confinament

Atenció a les famílies i professionals d’Educació

L’actual context generat per l’epidèmia de coronavirus SARIS-CoV-2 fa necessària l’adopció de mesures extraordinàries pel que fa a l’atenció directa a famílies i professionals de l’educació per part dels Serveis Educatius.

En aquest sentit establim com a contacte prioritari el correu electrònic:

Famílies i centres- referent EAP: a8900254@xtec.cat

Nouvinguts i centres- referent LIC: mmart582@xtec.cat

Docents i centres- referent CRP: crp-pineda@xtec.cat

També podeu contactar a través del telèfon:

En horari de 9 a 14h

Formació extraordinària d’estiu en competència digital. Del 13 de juliol al 30 d’agost.

Kudi d’autoformació
Les Kudi són càpsules autoformatives de 10h de durada certificades. Per poder participar en aquest tipus de formació cal inscriure’s a Odissea. Per a la certificació, un cop finalitzada la Kudi, els participants poden accedir a la inscripció del GTAF mitjançant un enllaç que… Llegeix més»

Setmana Bio a l’escola

Del 17 al 25 d’octubre de 2020

La Setmana Bio a l’escola és l’apartat de la Setmana Bio per l’alimentació ecològica dedicat a la comunitat educativa. El seu objectiu és donar a conèixer la producció agrària i l’alimentació ecològiques en l’entorn educatiu, tant a l’alumnat com a les famílies, mitjançant… Llegeix més»

Setmana de l’Energia 2020 del 22 al 26 de juny. Descobriu els recursos virtuals!

Descobriu la Setmana de l’Energia 2020
Des de la Xarxa de Ciutats i Pobles cap a la Sostenibilitat i la Diputació de Barcelona han creat i adaptat diversos recursos d’educació i sensibilització ambiental com a recursos virtuals oberts i no territorialitzats.
Han creat un espai… Llegeix més»

Inscripció a la I Jornada L’orientació en la Formació Professional 2020

Jornada de difusió de la figura professional de l’orientador/a i de bones pràctiques d’orientació en la Formació Professional, amb els objectius de donar a conèixer les diferents accions que, des de diferents àrees, s’estan duent a terme respecte a l’orientació en la Formació professional… Llegeix més»

Al teu costat en la tria educativa. Informació i orientació acadèmica virtual.

El Departament d’Educació impulsa “Al teu costat en la tria educativa”, un projecte d’informació i orientació acadèmica virtual que vol ajudar l’alumnat i les seves famílies en la tria dels ensenyaments postobligatoris i de l’itinerari educatiu.

Preinscripció d’ensenyaments postobligatoris. Avançament de calendaris de presentació de sol·licituds… Llegeix més»