XXVI Jornada de reflexió. Identitats, cultures, educació

El Consell Escolar de Catalunya organitza cada any una jornada de reflexió, a la qual es convida una nodrida representació de la comunitat educativa. L’objectiu principal d’aquesta trobada és, bàsicament, promoure el debat i la reflexió sobre temes d’actualitat i d’interès per a la… Llegeix més»

Inauguració institucional de l’escola EL FAR a Calella (antiga escola Dr. Carles Salicrú)

El Far, antiga escola Salicrú, ha estat inaugurada amb la visita dels molt honorables Quim Torra president de la Generalitat i  Josep Bargalló conseller d’ Ensenyament.
Un inici de curs especial als nous equipaments de la Fàbrica Llobet-Guri després del trasllat des de les antigues instal·lacions del… Llegeix més»

IES Domènec Perramon finalista de la beca Carles Capdevila

“Nosaltres fem la història: la història no s’ensenya, es viu” és un dels projectes finalistes de la primera Beca Carles Capdevila. L’ha presentat l’Institut Domènec Perramon d’Arenys de Munt, d’educació secundària.

La beca d’enguany s’ha destinat a impulsar el desenvolupament d’un projecte que estableixi un mètode o model innovador per millorar la capacitat formativa i participativa de l’alumne.

Més informació a Beca Carles Capdevila

Petits grans artistes

L’exposició d’obres d’art realitzada pels nens i nenes de l’escola Sagrada Família i organitzada pels alumnes de 5è i la Fundació Palau de Caldes d’Estrac, s’inaugura el 15 de Juny i estarà oberta al públic fins al 20 de Juny.
Les obres s’exposaran a la sala polivalent,… Llegeix més»