Materials disponibles del programa FAIG

FAIG dona suport a la innovació educativa en centres que desenvolupen metodologies actives d’aprenentatge, a través de les quals infants i joves esdevenen agents clau per reimaginar el món envers la justícia global.
Si penseu que es pot aprendre fent, si sou una docent autopropulsada, no… Llegeix més»

Arquitectura a les situacions d’aprenentatge

El projecte ArquiEscola té com a objectiu implementar de manera estable i significativa l’arquitectura a les aules. Per a això es desplega arreu del territori i treballa amb centres educatius de proximitat, establint col·laboracions de llarga durada.
A la seva web també trobareu propostes d’unitats… Llegeix més»

“Parlar de les arts en l’educació no és una opció sinó una necessitat i un dret”

Segons l’informe “Reimaginar junts els nostres futurs: un nou contracte social per a l’educació” de la UNESCO, es fa visible la necessitat de repensar el model educatiu i adaptar-lo a les necessitats actuals que vivim. En aquest nou context, el paper de les arts i… Llegeix més»

Orientacions i recomanacions per l’ús de la intel·ligència artificial als centres educatius

L’aparició de l’aplicació ChatGPT, el 30 de novembre del 2022, revoluciona i posa l’ús conscient de la IA en el focus mediàtic; i també en l’àmbit educatiu, atès que l’alumnat comença a utilitzar aquesta tecnologia amb una repercussió notable.
Vist l’interès creixent per l’ús de la… Llegeix més»