Sessió de Cloenda de la XIEP

El darrer dijous 23 de maig ens reunir, per darrera vegada en aquest curs, tots els centres de la xarxa XIEP per concloure aquesta temporada. En aquesta sessió matinal va arrancar amb una petita presentació per part del director de Serveis Territorial, Jesús Viñas, que va donar pas a la primera intervenció a càrrec de Joan Monlleó, de l’Escola Polinyà. Amb “El volum d’un cub” en Joan ens va mostrar com els seus alumnes descobreixen dades desconegudes per ells mitjançant l’experimentació; cadascú troba la seva manera d’arribar-hi depenent de la manera personal que tenen de veure el món. Tots assessorats pel Joan, que passa de ser un pilar fonamental per arribar a eixe coneixement a convertir-se en un facilitador.

En la segona intervenció vam poder sentir a la Neus Sanmartí que ens va parlar sobre la importància d’autoavaluar-se. A ram d’això ens va llençar diferents reptes que, com a docents, hem d’afrontar si volem fer una tasca competent i canviar la visió que encara es té sobre l’avaluació. Ens va animar a que fem una revisió constant de la nostra pròpia per poder transmetre millor aquest sentiment als nostres alumnes i que així acabin per agafar un major control sobre la seva avaluació.

A la segona part de la sessió 5 centres van compartir en taula rodona tot allò que han aprés aquest curs a la XIEP.

Per concloure els diferents Serveis Educatius ens van mostrar totes les Visites Apenentatge  que s’han realitzat durant tot el curs 18-19.

Trobareu tots els documents de la sessió en el següent enllaç