Aquests curs volem compartir una proposta per treballar els elements apadrinats tot utilitzant el dibuix com a eina de coneixement dels elements apadrinats.
“Dibuixar és observar, observar és conèixer i conèixer és estimar” (Jordi Sabater Pi)
Us proposem gaudir de la pràctica del dibuix al natural en grup (skeatchcrawl); considerant vàlids tots els estils i capacitats per després elaborar una presentació on es mostraran els dibuixos realitzats.
Us proposem que el format sigui Presentació de google o Genialy per tal que sigui “incrustable” en un article de Nodes del SE. A més dels dibuixos, la presentació pot enriquir-se amb altres continguts: per exemple, fotografies de l’alumnat dibuixant (atenció a drets d’imatge i permisos), informació elaborada sobre l’element apadrinat, etc. Atès que no cal que la realització de la proposta sigui simultània, cada centre anirà compartint l’enllaç a la seva presentació quan la tingui acabada (amb la data límit de 15 de juny).