IV Cantata Escolar: Oh Europa!

El repertori ha estat preparat pels mestres dels diferents centres participants, que també s’han encarregat de narrar la història que ha servit com a fil conductor de l’acte. La Cantata ha comptat amb l’acompanyament musical dels professors de l’escola Municipal de Música Pere Burés i ha proposat un viatge pels diferents països del continent tot interpretant un seguit de cançons originàries de França, Itàlia, Anglaterra, Rússia, Grècia, Suècia i Catalunya.

cantataRubi6

Els centres participants són: Escola 25 de Setembre, Col·legi Balmes, Escola Ca N’Alzamora, Escola Joan Maragall, Col·legi Liceu Politècnic, Col·legi Maristes, Escola Montessori, Escola Mossèn Cinto Verdaguer, Col·legi Ntra. Sra. De Montserrat, Escola Pau Casals, Col·legi Ribas, Col·legi Regina Carmeli, Escola Rivo Rubeo, Escola Schola, Escola Teresa Altet, Escola Torre de la Llebre, Escola Ramon Llull i Escola del Bosc

L’acte ha comptat amb la presència de la directora dels Serveis Territorials d’Ensenyament, Carme Vigués, qui ha agraït la feina dels mestres i ha valorat la importància de l’aprenentatge que realitza tot l’alumnat amb la participació en aquesta  activitat. Per altre banda, l’alcaldessa, Ana María Martínez, ha expressat que és “tot un orgull” que la Cantata hagi comptat enguany amb la participació de totes les escoles de la ciutat.

Després de la Cantata, els alumnes han pogut compartir una estona d’activitats conjuntes que han estat dinamitzades pels alumnes del Cicle Formatiu de Grau superior en Animació d’activitats físiques i esportives (AAFE) del Col·legi Regina Carmeli.

Aquesta activitat  s’emmarca dins de les actuacions del Pla Educatiu d’entorn de la població i compta també amb el suport del Pla de formació de Zona del territori.

Enllaç al vídeo de TV Rubí

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *