Canvi de data: VI Cantata escolar de Rubí

Davant de la previsió meteorològica, la VI Cantanta escolar de Rubí s’ajorna fins el proper dimarts 17 d’abril a les 12h a l’amfiteatre del Castell de Rubí el seminari de mestres de música de Rubí amb el suport del Pla Educatiu d’Entorn i juntament amb l’Escola Municipal de Música Pere Burés.

En aquesta ocasió presentaran la cantata “UNA ESCOLA DIFERENT”. Participaran més de 900 alumnes de les escoles Torre de la Llebre, Teresa Altet, Rivo Rubeo, Schola, Pau Casals, Joan Maragall, 25 de Setembre, Mossèn Cinto Verdaguer, Ca n’Alzamora, Montessori, Maristes, Regina Carmeli, Ntra. Senyora de Montserrat, Escola Ribas, Balmes, Liceu Politècnic, Ramon Llull i l’ Escola del Bosc.

Veniu a gaudir d’aquesta jornada musical!