Una porta oberta a la lectura. Jornada de Biblioteca Escolar al Vallès Occidental

El dimarts 25 d’abril de 2017 el seminari de Biblioteques Escolars de Rubí i Castellbisbal va participar a la Jornada de BE del Vallès Occ que va tenir lloc al Casal Pere IV de Sabadell. Va obrir l’acte la Sra. Carme Vigués Julià, directora dels Serveis Territorials, donant la benvinguda i fent un repàs de la trajectòria de les BE des de l’inici del projecte PuntEdu (2004-05) fins l’actualitat. a continuació en Jaume Centelles va intervenir amb la seva conferència: Elogi de la biblioteca escolar de qualitat  on, com ja és habitual en ell, ens va compartir les seves reflexions sobre la biblioteca escolar de forma amena i divertida.

IMG_1928

A continuació es van dur a terme les presentacions d’experiències de centre i grups de treball, on vam participar amb dues presentacions:

• Dinamitzar la Biblioteca de l‘Institut. Presentat per la Montse Vendrell de l’institut La Serreta
  • Històries basades en fets reals. Exposat per la Sílvia Demelo (Esc Pau Casals), l’Àngels Boadella (Esc. Mossèn Cinto Verdaguer), la Glòria Pernas (Esc. Joan Maragall) i l’Anna Trepat (CRP)

Totes dues van fer palès el bon treball de lectura i les bones pràctiques de BE que es fan als centres escolars del nostre territori.

IMG-20170505-WA0001