Trobada de Comitès Ambientals al Parc de Ca n’Oriol

Aquest matí hem pogut gaudir d’una jornada compartida a Ca n’Oriol dels centres docents que són Escoles Verdes, organitzada pels docents del Seminari d’escoles verdes de Rubí i Castellbisbal.  Amb la participació dels i les alumnes representants dels comitès dels centres s’han organitzat activitats diferents de descoberta i anàlisi de l’entorn, una pels grups de secundària i l’altra pels de primària.

L’alumnat de primària, a partir de l’observació i la recollida curosa de petites mostres vegetals ha arribat a fer una classificació mitjançant una clau dicotòmica de la flora del parc. Els i les joves de secundària han gaudit d’un taller experimental sobre la qualitat de l’aire i la visita de l’estació meteorològica i de qualitat ambiental del Parc, una oportunitat molt interessant que els ha fet reflexionar sobre la contaminació ambiental i poder descobrir els aparells per mesurar que s’empren a nivell científic.

cliqueu aquí per veure les imatges de la jornada

Tots aquests infants i joves són els encarregats de transmetre als companys del centre que no han vingut avui les descobertes i experimentacions que han fet.