Proposta de participació dels Instituts en el projecte sobre integració social i que promou EDRA.

L’escola d’art, l’escola de música i Lectors al tren llencen una proposta de col·laboració amb els instituts de la ciutat  per participar treballant el tema de la integració i la tolerància a partir d’una maleta d’àlbums sobre el tema.
La proposta pretén que de la reflexió i el treball del tema en surti un “producte final” de caire artístic en gran format per exposar al Celler. Els muntatges poden ser a partir de vídeo, d’un objecte físic, recopilació del treball que han fet a partir del format que cada institut triï.

El treball d’aquest projecte no està destinat a una assignatura en concret, sinó que podria anar relacionat amb moltes àrees. Hauria de ser un treball conjunt: escola d’art i instituts.
El punt de partida és una maleta pedagògica amb llibres que l’escola ha de buscar o recopilar (poden trobar-se a la biblioteca pública) Els llibres són l’eina per treballar a l’institut i que serveixen per donar idees, promoure el debat, la reflexió… són llibres que parlen de tolerància i integració.
Dirigit a alumnat de 3r i 4t ESO.

Aquí teniu més informació per inscriure-us i participar a l’activitat.