Primeres Rubimpíades amb la participació dels centres de primària de Rubí

El dimarts 4 de maig s’han celebrat a Can Rosés les primeres Rubimpíades on han participat quasi 800 alumnes de 3r de Primària de 17 centres de Rubí. La proposta  vol fomentar hàbits saludables i promoure la convivència intercentres.  L’activitat està emmarcada dins del Pla Educatiu d’entorn i és fruit del treball conjunt entre el professorat d’educació física dels centres, Serveis d’esports de l’Ajuntament i Centre de recursos pedagògics. Igualment ha comptat amb el suport del Mercat Municipal que ha ofert una peça de fruita per tots els nens i nenes participants.

Els participants han pogut compartir l’inici de la jornada amb l’atleta olímpic Carles Castillejo qui ha donat el tret de sortida a l’activitat. L’atleta ha entrat a la pista esportiva portant la torxa dels Jocs Paralímpics del ’92. L’alcaldessa, Anna Maria Martínez, ha adreçat també unes paraules als petits esportistes.

Agrair també la feina realitzada per l’alumnat de l’institut la Serreta i del col·legi Regina Carmeli  que han donat suport al desenvolupament de l’activitat amb la seva tasca de monitoratge, així com als tècnics de so i al servei d’atenció mèdica de part d’Egara ambulàncies.

Enllaç a la nota informativa de la Sala de premsa de l’Ajuntament de Rubí