
Aquest dimarts 3 de desembre, dins el seminari COCOBE, ens ha visitat al S.E. una de les autores de l’àlbum il·lustrat “La bici de la Lola”. L’Alba Barbé i Serra és educadora social i doctora en Antropologia.
El llibre, que podeu trobar a les llibreries acompanyat d’una guia de lectura, és un recurs per crear un escenari de comunicació amb els infants perquè puguin expressar si han estat agredits sexualment; i també és una bona eina de prevenció.
L’Alba ens va captivar amb la seva manera d’expressar-se i ens va donar dades sobre els abusos sexuals a Catalunya, claus sobre la detecció i la identificació dels abusos sexuals infantils, com s’ha d’escoltar als infants, com es pot fer servir l’àlbum per tirar del fil i sobre la importància de la prevenció i la reparació dins i fora del context escolar.
Podeu trobar més informació a la seva pàgina web.


