#mSchoolsbuscahistories. Vols ser la veu de la comunitat mSchools?

Encetem el curs amb una nova missió: donar veu a la comunitat mSchools. Sabem que sou més de 1.800 els docents que heu impulsat la transformació digital a més de 1.700 centres educatius de Catalunya de la mà de mSchools. Ara volem sentir la vostra veu!

Busquem centres, docents, directors de centre i alumnes que ens relatin la seva experiència amb el programa, que comparteixin històries, consells o bones pràctiques. Publicarem els vostres relats i podreu inspirar a altres docents a millorar l’educació.

Emplena aquest formulari d’inscripció fins al 25 d’octubre, descrivint breument qui ets i què vols explicar-nos.