Jornada de centres ACDE

El dilluns 11 de novembre s’ha realitzat  al Centre Cívic de Sant Oleguer, de Sabadell, la Jornada inicial  de centres ACDE del Vallès occidental. on s’han explicitat els eixos principals que configuren la planificació estratègica, el valor afegit que aporten els acords als centres i s’han presentat algunes bones pràctiques del territori.

La Jornada ha comptat amb la ponència del Sr. Àlex Letosa: “Caminar quiet, les deu claus per a l’èxit educatiu“. A la segona part de la jornada hem pogut escoltar la presentació d’experiències dels següents centres:

• Escola Turó de Can Mates (Sant Cugat)
    • Escola Mare de déu de Montserrat (Castellbisbal)
    • Escola Reixac (Montcada i Reixac)
    • Institut de Polinyà (Polinyà)
    • Institut Escola Teresa Altet (Rubí)

Trobareu tot la informació de la xarxa ACDE en el següent enllaç